Tisdag - lista

Sanna uppmanade att uppdatera, jag antar detta. Då är bara frågan... om vad.

Kör en lista på saker som hänt och saker som ska hända:
  • Linda och jag gjorde kålpudding idag, den blev inte så god.
  • var på kåren i fredags med Linda, Tove, Fredrik, David och Sanna. Jag hade kul. Jag virrade omkring.
  • firade Emmas 21-årsdag med 3-rätters middag och utgång på husaren i lördags..
  • jag ska ha min första salstenta om några veckor, oroande.
  • jag tvekar på om lärare är det jag vill bli.
  • inom några månader ska jag ha läst första harry potter boken (mot min vilja).
  • på fredag blir det kåren med sköna personer.
  • känns som jag hämtat 37 paket med böcker de senaste dagarna/veckorna
  • Linda och jag dränker oss i the big bang theory.

Kommentarer
Postat av: lindis

men den va ganska god sen :)

hp e ju bra:) men bbt e Bäst. älska!

2010-09-30 @ 22:07:48
URL: http://clothe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0