Måndag - dags

Nu är introveckan över. Längesedan uppdatering, hållt mig upptagen. Det har varit kåren, vännerna och fadderuppdraget som underhållit mig :)

I lördags var det födelsedagsmiddag med släkten (+Linda) för mormor och Jonas. Trevligt värre var det. När jag och Linda käkat klart drog vi vidare på förfest. Därefter blev det kåren, underbart roligt var det. Jag och Linda spann loss på dansgolvet, waka-waka. Påväg därifrån mötte vi tre indier, som vi dumpade innan vi drog till Marcus för efterfest. Kvällen var riktigt lyckad :)

Jag har förskt få tag på min handledare på nya VFU-platsen i några dagar. Idag kom jag fram, då har högskolan gett mig fel nummer (kom till socialstyrelsen). Underbart, jag älskar his!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0