Lycka

Ligger i sängen, kan inte sova för hostan. Under tiden jag ligger här tänker jag på alla ljuvliga människor i min närhet. Jag har många som jag verkligen bryr mig om. Jag har personer som jag kan lita på, och som ställer upp för mig i alla väder. Sen jag flyttade till Skövde har jag bara mått bättre och bättre, fullkomligt älskart!

Jag kommer att skriva lite om personerna som betyder mycket. Dock inte idag, ska försöka få sömn i kroppen innan jag ska möta eleverna på praktiken imorgon. Så nu får ni hålla utkik framöver om ni ser er här på bloggen.

Godnatt!

En nöjd och glad Emelie (kortet är taget precis

innan det är dags för krogen med några klasskompisar)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0