Måndag - slut

Måste få spy ut lite gnäll. Har ingen bra dag i dag. Jag är fortfarande sjuk, vill inte ge sig ett dugg. Börjar bli extremt less på förkylningen nu. Den gör mig framför allt trött överlag eftersom jag inte får mycket sömn. 3 veckor utan ordentlig sömn är inte riktigt det bästa. Orkar inte hålla koncentrationen och motivationen uppe. Tentan som är på torsdag är därför lite på efterkälken. Det enda jag hoppas på är att sömnen ska vara jäkligt bra natten till torsdag så huvudet är full av energi för att hoppas på att något från föreläsningarna har fastnat.

För att bli frisk vet jag att det finns många bör och bör inte. Men jag har aldrig varit bra på att följa sånt där.

Men annars är det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0