Torsdag - bra dag

Imorse när jag vakna var det ingen sjöng för mig. Så jag fick ta saken i egna händer och brölade i med "Jag må jag leva...osv".  Publiken (läs jag) ställde sig upp och applodera. Sjungaren (läs jag) tacka och bocka och kastade ut blommor mot publiken (läs mig). Och födelsedagsbarnet (läs jag) rördes till tårar och lyckan var total!

Gårdagen spenderades i skolan med Johanna för uppsatsskrivande. För att sedan på kvällen fara hem till Sanna för att förfesta med singstar (hemska sak). Efter detta blev det kåren. Kort efterfest hos G. Cykelturen hem var i en klass för sig, haha. Tack för att ni förgyller min vardag med era tokigheter ;P

Såhär snygg var jag och Tove på 20-årsfest förra året.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0