Torsdag - blogg blogg

Här kör vi blogginlägg på blogginlägg. Allt för att inte plugga. Jag pratade nyss med Sanna på msn (tagit bort mycket av samtalet, för att korta ner det):

Emelie säger (16:22):
Jag har nog gått på toa 31 gånger idag, för att komma ifrån pluggandet! Snacka om att ta till vad som helst! Min blåsa kommer att få nya vanor om jag fortsätter med detta!
Sanna säger (16:25):
Haha, bättre än att töja ut blåsan, då känner man tillslut inte av känselreceptorerna så man kissar på sig. 
Emelie säger (16:26):
Hört att typ var 3-4 timma ska man kissa, för att få den ultimata och perfekta blåsan!
Sanna säger (16:26):
Haha, är säkert så.  



Ibland funderar jag på vad folk tänker om mig egentligen... Antadligen: hon som alltid har "värda" samtalsämnen! Men vad jag gillar henne, hon är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0