Söndag - mors dag

Snart (om 4 min) bär det av till Mölltorp för att hälsa på mamma och pappa. Ska fira lite mors dag, med grillning. Behöver dock skriva klart min uppsats i hållbar utveckling så jag kommer inte att vara så jätte roligt sällskap. Men några timmar till så är det klart för att skickas in.

Igår var det filmkäll här i Lunden. Vi blev tillslut 9 stycken personer. Det var trångt och roligt. Och ganska varmt. Filmkvällen började väl dock inte så jätte bra, iom att de två filmerna vi skulle se inte funkade. Så det fick bli partymen.

Oj, ska befinna mig på parkeringen om 1 minut. Stress.

Kommentarer
Postat av: Tove

Parfymen emelie :D Annars kan det lätt uppfattas som PartyMen ^^ haha

2010-05-30 @ 17:26:33
URL: http://toveahlander.blogg.se/
Postat av: Emelie Olsson

haha, nää kollade på PartyMen när alla gått hem sen... körde en sneeky för att det så att det kunde uppfattas som stavfel ;)

2010-05-30 @ 19:28:27
URL: http://quartz.blogg.se/
Postat av: Emelie

hållbar utveckling är alltid lika underhållande att läsa om. eller inte.. :P att arbeta med det är dock roligt!

2010-05-31 @ 15:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0