Måndag - hmm

Jag har insett att det är inte alls långt kvar till sommaren. Om mindre än 3 veckor slutar skolan. Jag längtar enormt samtidigt som jag fylls med en nej-känsla. Det ska bli skönt att komma bort från allt som heter inlämningar, uppsatser, litteratur med mera. Men samtidigt vet jag att stor del av min tid kommer att spenderas i Mölltorp/Karlsborg på grund av jobb. Jag trivs jättebra i Skövde med den tillvaron jag har nu. Att åka till Mölltorp och Karlsborg där i princip inget händer tynger mig.

Men det som inte dödar det härdar! Jag är nöjd med schemat jag har fått från jobbet iaf. Två veckor ledigt innan tanter och gubbar ska besökas, elva dagar mitt i sommarn (som ska spenderas på resande fot med kompisar) och därefter ledig två veckor innan kurserna drar igång. Jag hoppas på en varm sommar så att jag och Jimmy (som kommer få offra många av sina timmar för att underhålla mig) kan bada och steka massor! Samt grilla naturligtvis!

Lägger upp en snyggbild för att visa mig missnöjdhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0