Lördag - kalas

"Emelie säger (08:46):
kl 9 är det disneydags
synd bara att de blivit så dåligt!
Tove säger (08:46):
ja
det är ju askasst nu"



Idag fyller världens bästa morfar (71) och även underbara Tove (21) år. Stort grattis till dom! Jag ska ner till mormor och morfar sen på kalas för han och mig. Hoppas det bjuds på något gott att äta :) Igår hade vi spelkväll med doping med lite folk här hemma, var riktigt kul faktiskt. Satt på balkongen hela kvällen, gött de! Men jisses vad det regnade! Åska och blixtra gjorde det också. Tyvärr kunde jag inte somna om när jag vakna vid 7 imorse :( Men en powernap så är jag nog fit for fight för ikväll! Då Tove o jag ska firas ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0