Söndag - sjung ut din glada sååååång ;P

En dag när jag var hemma i Mölltorp och rev lite hos mamma och pappa hittade jag en av mina gamla sångböcker



Nu är det ju spegelvänd men det är "nu ska vi sjunga". Älskade den när jag var liten, fråga bara min mamma. Så nu sitter jag här i reklampauserna av blåsningen och sjunger och sjunger. För det fanns ju nämligen så lägligt på spotify, det är ju FANTASTISKT!

Men nu ska jag stänga ner för nu börjar ju Johan Falk!

Passar på att önska brosan lycka till på imorgon på nya jobbet, kommer gå galant för du är bäst :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Men vad sjukt! Ikväll när jag jobbade så såg jag den sångboken på Grönbacka och sken upp som en sol. Inte sett den sen jag var liten. Jag var såklart tvungen att bläddra i den lite..

2010-03-21 @ 22:47:56
URL: http://fiun.bloggplatsen.se
Postat av: Emelie Olsson

haha, jasså. Vilket sammanträffande! Vi får sjunga en dag då ;) höhö

2010-03-21 @ 23:15:46
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0