Söndag - åhh du sega.

Jag och Linda kollar på tv (eller jag pluggar menar jag.. i soffan). Igår och idag är det "Life of Ryan", kasst som attans, men vi kollar ändå.. Såhär låter det från förkylda Linda:

L: DET var en jäkla tjat..."
E: hehe, vaddå?
L: nu har jag äntligen skaffat flickvän... nanana, åhh, nananna....
....
L: Jag tror dom gör slut, har nog sett ett senare avsnitt nångång!


hihi, håller med, ett jäkla tjat!

Kvällen igår spenderades hemma hos Tove. Jag mötte upp henne på Ica när hon slutat för att köpa det vi skulle tillaga, det blev flygande Jacob! Min favoriträtt! Namn namn... Till maten blev det melodifestivalen och en massa prat. Jag gillar min Tove!


Nej, om man kanske skulle börja plugga igen, fast jag har dock öppnat hemnet.se (om jag känner mig själv kommer jag inte kunna hålla mig. Men bara för att bevisa ska jag skicka iväg ett mail med lite frågor till min handledare på VFU-platsen, därefter kan jag med gott samvete kolla lite smått på hemnet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0