Tisdag - flat feet

Idag mår jag bättre. Jag var inte pigg igår morse. Fick ett oroligt sms från Tove när hon läst gårdagensinlägg. Vi beslöt att vi skulle underhålla varandra. Sagt och gjort. Vi åkte omkring lite i Skövde för att göra ärenden, därefter bar det av till Tibro. Där blev det mat, Sunes sommar, datorproblem, internetproblem. Men framför allt blev det Mario. Jag och Tove var fast beslutade att klara av en jäkla boss, för att komma till en ny värld. Efter ~1,5 timme på samma bana, fick vi game over. Då gav vi upp. Tills idag, ska dit senare när hon slutat jobbet. Vi ska klara den!

Tove (T) lämnade in sin dator igår på service (P=personal) De startar upp datorn...
T: Ehhh... jag kanske skulle bytt bakgrundsbild ser jag nu... *generad*
P: he he
E: Har du Finn?
T: Ahh, hihi
P: Nää, men det kanske jobbar tjejer på verkstaden också.. nu ska vi inte vara fördomsfulla, hehe
T: hihi
P: Eller kanske några gay-killar....
E & T: haha
...
E: Hej, jag heter Tove och är 13 år...
T: jaaa, hihi

Denna bild pryder Toves skärm. Bildkälla


Kommentarer
Postat av: Fia

Haha :D

2010-06-08 @ 19:53:37
URL: http://fiun.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0