Tisdag - ähh

Kollade på "Nowhere boy" igår, var inte lika bra som jag trodde. Den dög visserligen. Jag märkte dock när jag la mig att det inte är bra att ha sovmorgon, man blir ju aldrig trött. Med andra ord var nattens sömn körd. Jag gav upp vid 4-tiden. Det går väldigt dåliga program på tvn vid den tiden förövrig. Somnade dock två timmar vid 7-tiden.

Kan väl säga att jag inte är världens piggaste människa just nu. Ögonen känns som grus och huvudvärken kan sitt syfte. Men hindrar mig inte från att bli rastlös, så nu har jag städat ett kök som egentligen inte behövdes städas.

Dagens mål: dammsuga och fixa pass. En sväng ner till mormor och morfar ska göras också är det tänkt.

"John Lennon" i Nowhere boy. Bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0