Måndag - bilder

När jag satt och kollade på Bulgarienbilderna fylldes jag av glädje. Här kommer några bilder:


På flygplatsen innan, vi kallade oss: The fashion pack.



Hotel Crom kan vi rekommendera. höhö.



Utgång



Utgång



Den glada vikingen.



Happy hour utnyttjades till fullo



Detta var tydligen den mest pinsammaste bilden att ta, enligt herrarna.




Goda ölen




Fredrik visar hur jag sover, haha. Jag låg så still så han trodde jag var död första natten.




Lagom stort glas



Candle in the wind



Lime lime



Sånt här nöje hade vi. Hela bordet var nerklottrat när vi åkte därifrån.


Kommentarer
Postat av: Tove

Emelie, Det var Kamenitza som var den goda ölen!

2010-06-14 @ 11:49:22
URL: http://toveahlander.blogg.se/
Postat av: Emelie Olsson

Jo men det fanns ju fler goda ölsorter. Denna var god också ^^

2010-06-14 @ 15:54:20
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0