Tisdag - rumpmamma

Jag ligger på mage i sängen framför datorn. Mamma kommer in för att prata av sig lite. Sen fastnar hon framför skärmen och balanserar sig med fingerspetsar mot min bak. Denna konversation utspelar sig:

E(jag): Öh, varför tar du på min rumpa för?
M(mamma): Ehhh.. jaaa. Hehe. Jag känner stabiliteten på din skinkor *greppar tag och byter emellanåt skinka*. Det är viktigt att göra det ibland serru... Jag känner om de är fasta och hårda eller lösa... föör om de är hårda kan man behöva massera de lite *börjar massera* för att inte bajset ska fastna utan då kan du istället få diaree.
E: haha
M: Jaa, hehe. Så det är fint det vettu.



Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha

2010-07-21 @ 01:23:55
URL: http://fiun.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0