Onsdag - deckare

Ja då var det onsdag, dagarna rusar förbi i vanlig ordning. Jag ligger i sängen eftersom jag ska börja läsa en deckare (som jag fick av Tove) som utspelar sig på "universitet" i Skövde. Spännande ;) Får se om jag vågar komma tillbaka för den 13de ;)

Jag skickade ett mms från nyår till Linda och Tove ikväll. Motivet på bilden är som ni kanske gissat jag, Linda och Tove. Jag är iförd en katong på huvudet som jag skurit ur ett hål för ansiktet (fråga mig inte verför). Smsen jag fick tillbaka, utan censur eller ändring löd:

Från Linda:
"Haha hett. Kan jag ev låna ditt gh imorn och sports. Glömde ju mina spel hos mamma. Asirriterande!". Vet inte hur jag ska tolka detta utnyttjande.!?

Från Tove:
"Hahahaha! Det förklarar att jag drömde att du gick med en sån på huvudet på natten. Jag blev jätte chockad när jag såg den kartongen dagen efter. Har inget minne utav det ;)". Jag är glad att jag kan klarna Toves något (kan jag tänka mig) stimmiga och dimmiga kväll/natt.



Jul och nyår får 5 toast av 5 möjliga toast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0