Lördag - har en kass skiva i CD-spelaren :(

JA då var det dagt för ytterligare en lördag. Denna kommer tillbringas hemma på dagen därefter ska jag till Fredrik på spelkväll och övernattning med Jimmy och Linda. Kul kul :) Ska försöka packa en del ur garderoben idag, får se hur det går :) Flyttar ju om två (?) helger, spännande! Får hoppas att min rygg mår bra då bara, ska försöka ringa till kilopraktorn(?), för att knäcka lite.  Jag och Linda skulle behöva besöka till exempel hem och hobby för att kolla på gardiner, gött att hon kan sy iaf, haha!

Var på Östra sjukhuset i Gbg igår, syrran är inlagd för rosfeber på sluten infektionsavdelning. Första gången någonsin jag befunnit mig på ett sjukhus (om man inte räknar BB när jag föddes vill säga), gött att slippa det iaf! Gick bra igår iaf. Kom hem runt 20, var jäkligt trött och HUNGRIG!!!!

Nej kanske man ska börja röja, så det blir gjort!!

Kommentarer
Postat av: liindis

tss... du får me sy lite. hatar att sy gardiner haha

2010-02-01 @ 16:03:29
URL: http://clothe.blogg.se/
Postat av: Emelie Olsson

Haha, jag är kass! Kan fråga mormor lite snällt kanske

2010-02-01 @ 19:12:37
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0