Söndag - eller för er besservissar som tycker det är måndag :P

Herregud, hur kan det redan vara söndag??

Första kvällen/natten själv i lägenheten, linda är hos sin pappa som fyller år. Dagen har varit bra, har bara legat och slappat i soffan och inte gjort speciellt mycket. Okej, lite duktig har jag varit, har dammsugit mitt rum, lagat mat, bakat banankaka och rättat fel i skrivningen, som pappa kollat igenom åt mig.

Idag har jag kommit fram till:
  • Det går alldeles utmärkt att vara ensam i lägenheten också.
  • Banankakan blev super god.
  • Och till sist att min pappa är bäst, tack till honom som står ut med att rätta allt <3


Imorgon väntas plugg, läsa en bok, hurra vad kul! Ge mig hundra till tack! Eller nej föresten, det har jag inte råd till.


Igår var det en vecka sen vi flyttade in, gått snabbt fast ändå inte. Vad har hänt?
  • Mamma och pappa saknades i början av veckan
  • Jag som inte trodde jag skulle få plats, var färdiguppackad redan dagen efter, det fick plats! Har till och med massor med plats över i mitt rum. Behöver ni något arkiverat?
  • Den större saknaden av mamma och pappa gick över på tisdagen, efter jag städat mitt rum i Mölltorp och insåg att ett tomt rum inte är så roligt. Plus att jag träffa mamma också.
  • Grannen har hållt på att borra i väggarna hela veckan. Just de, det är betong alltihop.
  • Fredagsmys
  • Lördagsmiddag här med Lindas mamma o sambo.
  • Dagens middag som jag tillagat såg riktigt äcklig ut, men var riktigt gott som tur var


Nä nu är det nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0