Onsdag - seg dag

Som rubriken säger är det en seg dag idag. Gått väldigt långsamt. Jag har varit hemma hela dagen med egna studier och känns som en evighet.

Men iaf, nu är jag skövdebo, och det känns bra, har lite hemlängtar till mamma och pappa, men det går nog över. Det mesta har gått över, men det är klart att det är en omställning från att vara van att träffa de varje dag, till inte alls lika ofta. Men ska bo i Mölltorp onsdag-fredag nästa vecka eftersom jag har praktik och då är det lika bra att jag sover där, kan jag sova bra mycket längre :)

På söndag ska vi till IKEA och ska inhandla lite smått och gott till lägenheten, bland annat lampor och soffbord :)

Grannen ovanför har för sig något som inkluderar brummande, sen tror jag att han renoverar för på dagarna låter det borrar och håller på med rören i badrummet, har jag allt hört minsann.

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0