Måndag - falsett

Jag berättade att jag skulle köpa en garderob för 400 kr att ha på mitt rum i lägenheten. Mamma frågar om det är trådhyllor att lägga kläderna på, eftersom jag inte visste konstaterade mamma att det går ju köpa i så fall. Pappa som också var i mitt rum lägger sig i konversationen:
P: "Men det finns ju saker i så klart"
M: "Men kanske inte trådlådor! Det är ju så praktiskt med sånna... Mycket bättre än fasta hyllor"
P:"Det går väl bra med sånahär lådor.." *Pekar på mina förvaringslådor*
M: "Du är ingen kvinna...."
Pappa går upp i falsett och säger:
"Joooo, det är jaaa OCH det går alldeles utmärkt med sånhär lååådor"

Sen slutade jag lyssna på pappas fagra falsettstegring....



Nycklar hämtas 11 februari :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0