Fredag - inlägg 1

När vi kom hem efter att ha varit i affären i 78 timmar (mamma kan prata), så när vi tagit in påsarna, får lös den röda bilen och var påväg in....

Pappa (P): Jag måste upp och kolla på snöhögen...!
Mamma (M): Va?
*Pappa stegrar iväg mot snöhögarna på allmäningen*
Jag (J): hehe, vad skulle han göra?
M: Han ska gå till snöhögarna, han har fått sjuka på snön tror jag!
J: Jasså?
M: Han är fasen som en nittioåring, som ska ut och kolla på snön, *fnys*
J: haha

När pappa kommer in diskuterar han vilka stora, breda och långa snöhögarna var.

J: Mamma sa att du var som en nittioåring förut, hehehe
P: Jaha? Vaddåra?
M: Ja, som går ut för att kolla på snön varje dag, temperaturer.... (med mera)
P: Jaaa
M: Meeeeen jag älskar dig ändå......
P: Är du säker på det? hehe
...
M: Nej, jag säger bara så...


haha, kan tilläga att de hade en väldigt skämtsam ton genom hela samtalet. Haha, underbara, korkade varelser ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0