Torsdag

Dagarna rusar fram, jag hinner inte med. Snart är det jul. Vilket betyder att nyår närmar sig med stormsteg också. Därefter är det dags för en ytterligare salstenta och 2 inlämningsuppgifter ska lämnas in. Sen är vi framme vid flytten, 15 februari. Bara hoppas att man hittat lägenhet tills dess, att flytta hem till Mölltorp känns inte så roande.


Jag tror det kommer bli en bra dag imorgon, jag har längtat hela veckan. Dagen börjar med seminarium 8-10, därefter är det lägenhetsvisning som gäller (hoppas), hem till mormor och morfar och på kvällen är det julsittning på kåren som gäller.

Igår hälsade jag på mormor och morfar som varit bortresta i två månader, de var bruna. På kvällen fick jag även sällskap av underbara Tove. Vi gjorde god mat och spelade alfabet. Ikväll kommer Fredrik hit för att göra mig sällskap :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0