Lördag - snart jobb

Mamma och pappa gör om tvättstugan. Igår tapeserade de rummet, därför tog jag tag i maten. Mamma hade blivit tillsagd att tagit upp fläskfilé och spenat tidigare på dagen. De blev tveksamma på mina ideér. Men jag lät mig inte påverkas, jag satte igång med min idé. Det blev faktiskt om jag får säga det själv: jäkligt gott! Jag gjorde baconinlindad fläskfilé fylld med spenat och fetaost.

Mamma blev till och med såpass sinnesförvirrad av all denna goda mat att hon tyckte jag kunde flytta hem igen!

Innan jag började med maten gjorde jag en jordgubbstårta, som de ska bjuda på vid deras besök idag. Jag är nog vad man kan kalla ett snällt och duktigt... barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0