Tisdag - inte den dagen jag trodde det var.

Jag är tillbaka i Skövde nu. Har ett "fullspäckat" schema:
  • Imorgon: råplugg! Själv hemma också.
  • torsdag:skola (föreläsning och plugg med Johanna). PLUS hämtning av portfolio (få se om jag får jubla eller gråta)
  • fredag: hemmaplugg för hela slanten. Kvällen spenderas på kåren :D Valborg
  • Lördag: inget, men antadligen plugg. Planera för praktikveckan som kommer.
  • Söndag: hem till Mölltorp igen.
När vi handlade förut idag så tog jag även en snabbis in på apoteket för att köpa huvudvärkstabletter. Personalen som hjälpte mig trodde nog jag var självmordsbenägen eller knarkar-unge eller nått, haha!

Kommentarer
Postat av: Emelie

bruden! vill du träffas till helgen? :)

2010-04-28 @ 17:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0