torsdag - trevligt

Jag är snart frisk, lite kvar bara :)

Jag var sen imorse, och tänkte att jag slänger mig på bussen! Sedan gick jag iväg, men då dyker tanken "låste jag verkligen dörren?". Vid denna tanke var kl 57 --> bussen går 59/00. Jag insåg att därför att jag behövde springa... hem, upp i trappan, upptäcka att jag låst dörren, ner för trappan, och iväg som ett skott till bussen. Snäll busschafför som väntade på mig när han såg att jag sprang iaf. Men sen var ju jag HEEEEELT slut. Och när jag kom in i föreläsningssalen så kom hostan. Efter 10 minuter gick jag ut för att inte störa (eftersom jag själv hatar när folk hostar som fasen). Jag kom däremot inte in igen förens en timma efter, då hade jag slutat hosta. Fy fan!

Kunde lika gärna kommit sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0