Söndag

Jaha, råkade ut för en konstig sak inatt (vid 4-5 tiden), jag fick ett sms från ett okänt nummer:

"Emmelie? ;) "
"jo?"
"Taskig jävel e du! Låter mig ta en smäll och utslängd för din skull :( "
"hehe jaha. Usch då"
"Va gör du?"
"Jag sover. Vem är det föresten?"
"Fan hur många hade du som blev utslängda för sin skull idag? haha det e *****"
"Fattar inte vad du menar. Du har fel emelie"
"Wtf? Emmelie Olsson?"
"Känner ingen med ditt namn."
"Ok! Bal** *****"

Måste kännas jäkligt surt att få en smäll och utslängd och sen dessutom fått fel nummer... Men med samma namn som jag? Eller.... kan det vara så att någon har gett ut mitt nummer kanske? :o Wierd it is!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0