Onsdag - Drop it low

Då var det mitten av veckan. Idag har varit en bra dag, jag har tvättat och sedan har jag träffat Tove. Det blev bland annat stan (och jag som hade lite, har nu mindre). Det blev lite smått och gott.

Jag och Tove var med på en riktigt "misär-besök" på Clas Ohlsson. Jag hade innna hämtat ut paket på posten vid Maxi, och när vi passerade larmen så började det tjuta som fasen! Då hade inte kära Onoff larmat av mitt innehåll i paketet, underbart! Jag och Tove frös till is och stod som förskräckta. Som tur var larmade personalen av innehållet efter de fått sett fakturan. Man skulle kunna tro att detta räckte, men självklart inte när det handlar om oss. Tove var tvungen att överträffa denna händelse! Hon gjorde ett blodprov på en äggmaskin. Jag skrämde naturligtvis upp henne med att hon säkert fått någon blodsjukdom, typ hiv. Jag hoppas dock detta inte stämmer.

På fredag blir det kåren, sen spelkväll på lördag, yihaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0