Måndag alternativ tisdag

Haft min bror, Jonas, här under dagen, trevlig värre. Vi har bland annat spelat monopol. Jag har haft otur 2 dagar i sträck, dett hör inte till vanligheterna... Som jag skrev i ett tidigare inlägg är jag dålig förlorare och vinnare, likaså min bror. Ungefär såhär lät det:
J: haha, du åkte på storstyk idag också...
E: M, kul..
J: Jo, men jag är ju bäst så.
E: Handlar enbart om tur detta jäkla monopol
J: Näääru..
E: Jo. Får nog snart tur i kärlek. Och du har ju nyss blivit dumpad så du får väl tur i spel....
J: MEEH! va fan, haha

Muntlig examination imorgon och på onsdag. Usch, gillar inte sånt. Sen gillar jag inte att det börjar en ny kurs (lika förvirrad i början varje gång) och i andra kursen ska det börjas med uppsatsskrivande. Inget vidare precis. Men det ska nog gå vägen det också, när man väl kommer igång. Det bästa är att det inte är alls långt till sommaren, herregud vad fort det går (klysha om något).

Nej, nu blir det sägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0