Fredag - vackra fredag

Igår kväll bjöd jag och Linda på en härligt konsert för Tove. Det innehöll många sköna toner.
Låtarna var:
  1. Don't stop believin' - journey
  2. Fuck you - Lilly Allen (efter en önskan på låt vi inte ville ställa upp på)
  3. La voix - Malena Bergman (efter att Tove blev ledsen när vi sjöng låten ovan, denna låt tycker hon om)
Det blev en kort med intensiv konsert, våra röster brast på låt nummer 3.


Inatt hade jag nog världens dummaste dröm. Min bärbara dator gick sönder, där jag har skrivit de arbeten vi håller på med i skolan. Jag var helt förskräckt när jag vakna under natten, helvete! PANIK! Men kom på att det måste varit en dröm. Och det var det ju!

Ikväll blir det kåren, känns som det kommer bli en bra kväll :) Funderar på om jag ska ha med kameran för en gång skull, men jag vet inte.

Kommentarer
Postat av: Tove

Ernman heter hon annars men ;)

2010-04-23 @ 12:04:42
URL: http://toveahlander.blogg.se/
Postat av: Emelie Olsson

haha, jaha oj då. Jag skrev fel på förnamnet också innan, noll koll här tydligen

2010-04-23 @ 15:30:01
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0