onsdag.

Nu var det en vecka sen jag uppdatera, inte ofta länge. Har haft fullt upp. En vecka på kusten och en i högskolan, men nu kommer jag vara hemma lite mer eftersom introt är över. Men på fredag blir det nog kåren om vi får tag i gästleg på iaf en person till, jag kan ju bara ta med 2 st gäster, men det löser sig nog förhoppningsvis :)

Idag ska jag in till skolan för att ha gruppseminarie, vi ska diskutera bland annat professionalitet och lärarkompetens, får se hur det kommer gå :P Sen när jag kommer hem ska jag skriva ett inlämningsbös till fredag, dock bara på en sida.
Ska käka lite innan jag drar till bussen, gick upp för en kvart sen. Blir fotografering idag under seminariet, så lärarna vet vilka vi är.

Men nu måste jag fixa mat, ska dra om en halvtimme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0