Måndag - härligt

Nu är min dag snart över enligt planeringen. Måste säga att jag trivs väldigt bra med planeringen än så länge. Jag låg i sängen 22,39 och gick upp kl 8.00 idag. Börja plugga kl 9.00 ALLT ENLIGT PLANERNA! Jag blev tyyyyp klar med steg 2, bara lite kvar. Men kom på att jag var tvungen att kolla upp lite till redovisningen inom tvärgruppen imorgon, så det tog tiden. Men kommer bli klart imorgon iaf. Ska sitta kvar i biblioteket imorgon efter och plugga. Därefter ska jag köra en toyota till jobbet imorgon, så två timmar jobb till mig för det! :) Och på torsdag ska jag åka in med bilen, två timmar ytterligare, härligt! Dock ska jag kolla på idolresulatatet som är 22.40 men efter det stängs TVn av direkt!

Efter pluggandet idag har jag varit på promenad med Linda, härligt. Vi begav oss senare till henne för att kolla idol. Precis när jag kommit hem så började det regna, jäkla tur. Inget vidare att gå i regn!

Fick lite bilder av Tove när jag var hos henne igår. Laddar upp några.

Eller nej, jag hinner inte. Tiden räcker inte. Jag gör det imorgon, attans! Men har man planering så har man!!

Åh, mycket premiärer nu också på gång. Desperate Housewives, Grey's anatomy, Gossipgirl, okyldig dömd.
Kommit på att jag följer jäkligt många serier: Desperate Housewives, Grey's anatomy, Gossipgirl, Privileged, one three hill, true blood, idol (om man nu kan säga serie på det, gör dock inget om jag missar), Samantha, oskyldigt dömd. Thats it! Duger gott och väl. AH SÄNGEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0