Fredag - kjdka

Jag är lite irriterad just nu, hittar inte min jäkla kamera. Varit borta i några dagar. Jag är helt omöjlig! Tror att matfestivalen är senaste gången som jag hade den, men minne som en guldfisk. Säkert lagt den på "ett bra ställe". Spyr på mig själv snart.

Ska snart se till att beställa kurslitteratur, måste göra det snart, så jag får de nästa vecka.

Kom precis på att jag hade faktiskt min kamera dagen efter matfestivalen, jag tog kort på olympiaden. Men sen då?

Jag hatar förkortningar. Jag är negativ idag märker jag. Måste vara vädret!



Nä positivt ska det vara!! Jag är festsugen :) Men inget på gång vid festplanerna. Eller på onsdag ska de i våra klasser som är sugna ut på lite "lära känna", drar nog med iaf. Kanske jag kan sova över hos mormor och morfar. Funderar på när de ska komma hem igen, är det hemma då tro? De har ju stängt av värmen, så vattnet är kallt. Brr! Bilen ska hämtas på måndag igen, ett rör till växellådan som läckte, låter billigt.
Idag ska jag ta en promenad med Lindagumman Och sen ikväll blir det goda räkor :) :) :)


Jag vill hitta på något idag!

Kommentarer
Postat av: Tove

ja, den finns på ett väldigt bra ställe. Tillsammans med lindas saker som hon glömt här ;)

2009-09-11 @ 14:53:17
URL: http://toveahlander.blogg.se/
Postat av: EmelieOlsson

MEN, Oscar sa att den inte fanns där när jag frågade honom. Men hade inte jag den på lördagen? :O

2009-09-11 @ 15:39:14
URL: http://quartz.blogg.se/
Postat av: liindis

nä d hade du inte haha :P

2009-09-12 @ 10:54:31
URL: http://clothe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0