Ondag - ljus

Nu var det längesen jag skrev ett inlägg. Nu är det dags! Det har varit fullt upp de närmaste dagarna för min del, det var en större inlämning idag så har skrivit och skrivit på det där för fullt. Och har även haft muntlig redovisning idag, dock bara i tvärgrupp på 7 personer, men redovisningar är inget jag är större fan av. Men det gick bra, jag blev godkänd :) Nu är det bara att vänta på att få se om man får komplettering eller om man klarar sig. Får se hur det kommer att gå ;P Jag var redigt nervös imorse när jag skulle åka in till Skövde, när jag åt frukost läste jag mitt horoskop även fast jag visste att jag inte ska göra sånt. Det stod att jag var stessad och orolig, men om jag andades med magen skulle jag lugna mig. Och gissa vem som satt och djupandades innan? Jora det var jag...

Nu sitter jag i mormor och morfar soffa. Ska sova här tills på fredag eftersom jag ska befinna mig tidigt i Skövde båda dagarna, så orkar inte åka hem :P Plus att det är mysigt här,  var längesen jag sov över hos dom :) SOVALKOVEN HERE I COME! (80 säng och en gammal klädkammare så där inte kan man inte ha party!

I natt fick jag ett sms från Tove: "Hej heto. Nu är jag ganska onykter. Har en man som raggar på mig hela tiden. Haha. Har sjukt kul. Vi borde göra detta med gänget någon gång. Nu skall jag lämna min telefon i hytten igen. Puss min älskling!" Underbart sms! haha. Jag vill också åka på kryssning, NU tack! Fast helst av allt skulle jag vilja ta mormor och morfars resa till Thailand i två månader! Vore inte helt fel att åka bort i detta hemska väder, för roligt är det inte att behöva skrapa bilen och frysa så fort man går ut. Nej tacka vet jag semester, åh du ljuva semester, dig lär jag inte se på länge.. tyvärr.

Nu avslutar, en nöjd Emelie som är nöjd över sin nya frisyr, detta inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Tove

hihi, men mitt natten efter tyckte jag var bättre^^

2009-10-15 @ 17:57:04
URL: http://toveahlander.blogg.se/
Postat av: emelie

haha jo men det var ju natten efter jag skrivit detta ju ;)

2009-10-17 @ 10:07:10
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0