torsdag- känns som fredag hela dagen

Herregud vad tiden går fort. Nu har det gått över en vecka sedan förra avsnittet, eller inlägget menar jag :P
Jag kollar på singing bee celeb, "haha" är det ända jag säger/skriver.

HAHAHA, reklam från scan, måste vara trött. Tänk att pingis och pålägg.

Jag anmälde mig föresten på ett internationellt projekt i skolan. Det var fem platser och vi var elva stycken som ville följa med. De avgjordes genom lottning. Jag blev SISTA RESERV, och folk säger att jag brukar ha tur i lottning och tävlingar. Släng er i väggen! Bli släppad efter bilen! Vad fel ni hade! Men se upp ni som blivit antagna, jag ser er just som objekt som ska förgöras. Åtala min inte för hot, jag är inte seriös. (Eller?)

Imorgon blir det praktik och sen blir det hem till Tove för Idol-spel-mat-dryck kväll. Blir nog awsome :)

Oj glömde bort att jag skrev detta, lägger upp det nu, två timmar senare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0