Torsdag - positivt överraskad

Imorse när mamma och pappa var påväg till jobbet:
Pappa: "Jag måste ta med en banan!"
Mamma: "Mm."
P: "Men var är min bananburk?"
M: "Du har ju tappat bort den, det var längesen du hade sen senast.."
P: "Men har jag letat efter den då?"
M: "Ja, det har du."
Tur att någon håller reda på familjen Olsson.

Har varit i skolan 9.00-16.00 idag. Blev godkänd på uppgift B. Och hoppas jag får godkänt på kompliteringen på uppg A (missade att skriva något från seminariet) Var trött på slutet och det märktes både på mig och Emma. Men så kan det vara. Mellan 13,15-16,00 hade vi en föreläsning om juridik. Jag hade inga höga förväntningar efter det Emma hade. Jag trodde det skulle vara skrot och skräp. Men jag tyckte föreläsningen var bra och intressant. Faktiskt. Plus att hon hade några PAUSER i föreläsningen. Och jag pratar inte om fem-minuters-pauser-som-är-populära-som-man-knappt-hinner-gå-på-toaletten-på utan här pratar vi om femton-minuter-och-man-hinner-faktiskt-blir-fokuserad-igen-paus. Jag blev positiv överraskad. Efter drog jag hem till mormor och morfars hus eftersom de snart kommer hem igen och därför skulle jag plocka hem mina saker samt dammsuga. Blev så fint så. Men kom dock inte hem förrens vid åtta, eftersom jag fastnade med att kolla igenom lite som jag hade spelat in på deras box så tog lite tid ^^

När jag skulle svänga ut från högskolans parkering var att det såg precis ut som att föraren hade flytväst på sig. Haha, är dock högst troligt att det var en dunväst, men mycket roligare med flytväst så därför var det en. Just so you know.




Time for bed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0