Söndag

Då var det söndag. Jag har i pricip legat i sängen hela dagen eftersom jag har rent ut sagt SKIT ont i ryggen. Tur att jag har min älskade bärbara dator, för jag har iaf pluggat lite idag iaf, men får göra det mesta imorgon :P Jag ska ringa till en massagetant imorgon, eftersom jag tror att jag har en knut vid ländryggen, men får se vad hon säger. När jag visa mamma och pappa och de fick känna där jag(j) tror att en stor knut är säger mamma(m), pappa(p):
J: Känn här, är det en knut?
M: Ja det är nog en stor knut
P: En bajskorv
Moget pappa verkligen ;)

Annars har det inte hänt något i helgen, jag har bara varit hemma, inget halloween här inte :P Men i veckan händer det lite grejer. Imorgon ska jag vara hemma och plugga bara. På tisdag ska jag till skolan, sen tänkte jag vara med Jonas och Fia lite (men det vet de inte om än) eftersom jag ska sova i Skövde den natten. På onsdag ska jag till skolan och vi ska redovisa gruppuppgiften, sen ska jag till tandläkaren (eftersom jag har upptäckt en spricka på min framtand, inte säker på att det är något men jag ville vara på den säkra sidan) och på kvällen ska jag och Linda på bio, vi ska på FAME. Så roligt att jag och Linda fortfarande håller ihop lika mycket under alla år, till och med bättre nu än det varit på några år. Linda är min underbara Linda som jag kan lita på hela tiden, i vått och torrt <3
Resterade vecka är det plugga och skolan som gäller. På fredag är det klassfest också, roligt :)

Kommentarer
Postat av: liindis

hehe sötis. men det är ju bara för inga andra tycker om oss :P

2009-11-05 @ 17:59:41
URL: http://clothe.blogg.se/
Postat av: Emelie Olsson

Hahaha, Schhh! vi ska inte verka veka!

2009-11-05 @ 18:08:36
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0