Söndag - nanana

Igår var det Göteborg som gällde. Var en bra dag. Lägenheten var fint städat = städschemat fungerade. Härligt! Så för en gångs skull när man kom dit behövde man inte städa! Detta resulterade att jag somnade när jag läste lite Orlenius (perfekt sömnmedel) ;P Jag och pappa monterade upp nya TVn som hon fick av mamma, pappa, mormor, morfar, farmor och farfar i present och klapp. Inte mindre än en 47" LG tv. Den var stor men jäklar vilken bild det var på den, dock har ju Göteborg lite bättre sändningar än i Mölltorp kan jag ju förtälja. Sedan vid 16-tiden blev det resturang och sen hemfärd. Den första assistenten var kokt i skit. Hon var antadligen halv stum verkade det som + att hon var otrevlig. Så henne blir det foten i arslet snart. Hoppas jag iaf. Under hela hemvägen blev det P4 med musiktävlingar mm. Svåra frågor dock, men men. Sedan tyckte mamma att godis vore gott. Vi svängde in där Jonas och Fia svängde in i sommras (nej ni vet inte, men vi vet). Pappa sa till mamma att hon kunde plocka för han skulle fixa en påse som han skulle käka på hemvägen, den påsen blev 1,1 kilo. Han åt inte upp den.


Det finns ett minnestest på aftonbladet som man kan skriva ut. Ska testa detta ikväll senare. Återkommer med resultatet ;P

Nu ska jag förhoppningsvis plugga :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0