Fredag - gillar inte skolan just nu ;)

Jag blev helt plötsligt stressad. Just nu gillar jag inte skolan ;P Men tror att jag inte behöver vara såpass stressad som jag är. Jag har bara inte koll på vad som ska göras riktigt, tycker att Kurs-pmet var en kluring denna gången. Jag missade kursintroduktionen så fick ju inga tips eller förklaringar, men men det löser sig nog tillslut. Mycket att läsa och mycket att skriva. Och allt ska i princip in samtidigt. Hmm. Alla dagar går så fort att man knappt hinner blinka..

Imorgon bär det av till Göteborg för att fira syrran som fyller 26 år. Får se om mitt städschema som jag satt upp till assistenterna fungerar och sköts. Spännande. Men får hoppas att det är snyggt och fint iaf! Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ska nog inte göra så mycket mer än att vila ryggen, eftersom jag har haft ryggskott i veckan, inget vidare. Men så är det, dags att träna upp ryggmuskelna. Plus att ringa en kilopraktor idag, hoppas jag får en tid inom snart iaf.

Nä nu ska jag se till att plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0