torsdag - trött emelie

Inte många dagar kvar tills man är 20. Härligt, kommer dock inte vara stor skillnad eftersom det inte är direkt eftersom det inte dirket svårt att få tag på alkohol, enda skillnaden är ju att man måste bära hem den från systemet. och motorkörkort har jag ju inte tänkt ta än iaf ;P

Har börjat på en ny bok, högläsaren. Jag har haft den ett bra tag och nu såg jag att det gjorts en film på den så är ju bäst att läsa den innan man ser den. Hittills verkar den bra. Börja med den när jag skulle ut i solstolen, gick inte så bra. Stolen var ju så mjuk och skön.

Imorgon blir det jobb och sen på kvällen blir det eventuellt öl. Fia ville ut prata hon om, men sen har jag inte hört något om det blir så eller inte, får se om jag får tag på'na ikväll ;) Antadligen blir det inga problem eftersom det är torsdag, och på torsdagar brukar det inte vara något vidare på tvn ;P

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0