Tisdag - pigg? nej

Det  finns nog piggare människor än jag, tex min pappa. Jämt när man kommer upp så är pappa uppe och slänger till med kommentaren "Hej, är du uppe och inte gråter?" oavsett vilken dag eller tid det är. Han sover nog aldrig. Eller jag drar tillbaka det där, jag har sett han sova.. vid datorn och i soffan.

Snart dags för jobb till kl 13 och sen blir det möte med min ena chef, dags att förnya kontraktet för att vara kontaktperson. Och sen blir det Tove. Kul kul.

Nu, tack vare bloggen, ska jag slänga i mig frukosten och skynda mig att göra i ordning mig.
Jag älskar att vara tidsoptimist, före!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja han brukar sova gott vid datorn och i soffan. Sedan är det bara datorn som drar på nätter och morgonen jaja hela dygnet eller????????

2009-05-05 @ 17:21:15
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0