Onsdag - tänk om

Tänk om bemanningen hade ringt för att berätta att jag inte behöver jobba idag. Just idag så skulle jag tackat så mycket och dragit en lättnadens suck, för fy fan vad trött jag är idag. Vore guld att få lägga sig och sova igen.
Dags att knäppa i fingrarna så man vaknar, denna drömmen lär ju aldrig hända. Är väl inte så farligt, jobbar bara till 11 men ändå, en varm säng lockar mer. Efter jobbet blir det hem och duscha för att sedan bege sig till Skövde direkt. Ska följa med Linda när hon tatuerar sig :P

Igår efter jobbet och mötet åkte jag till Tove. Det blev en kort tripp till Skövde, Gitarr hero world tour med två, roligt, hamburgare, candela,  desperate housewives och paket på posten. Det var nog det.


Nu måste jag sätta fart. Farväl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0