Måndag - nana

Imorgon är det dags! Då blir det Bulgarien. Börjar resan 14,20 från Mölltorp. Mamma kör oss in till tåget i Skövde. Plocka upp Fredrik först sen blir det upplockning av en Tove och en Oscar i Tibro. Ska bli spännande detta, första gången jag åker utan någon vuxen, men kommer nog gå superft bra!

Och nu tror jag att nästan allt är klart. Kläderna är packade, mp3n laddad och alla sladdar är nog med. Bara att leta upp min gamla mobil med laddare som ska med (vart den nu är?). Och lite bös till handbagaget som ska packas också.

Skulle ha jobbat 7-11 turen idag. Men det bestämdes att jag skulle stanna till 13 istället, för att sedan ändras till 16, så det blev visst lite längre. Men varit en härlig dag idag, varit väldigt pigg tack vare resan, även om det har regnat hela dagen.

Nu börjar tröttheten komma, SÄNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0