Lördag - "Are you saying that Emelie is clumsy?!"

Man kan nog kalla mig för klumpig.

Vid 2 inatt kunde jag fortfarande inte sova, jag ligger och tänker på att jag måste somna eftersom jag ska upp tidigt för att jobba. Så jag beslutar mig för att ta två alvedon så att jag slappnar av och somnar(jag vet, men ibland får man utnyttja Guds gåvor). Jag vet att jag ska ha en burk med alvedon i nessesären som jag haft till Bulgarien (eftersom jag inte packat upp) och när jag håller på och gräver i nessesären känner jag att det är kladdigt och klibbigt på mitt långfinger, jora, det är blod. Jag börjar fundera på vad fan jag har gjort i sömnen, hur jag lyckats fått ett skärsår? Men sedan förstod jag vad som hänt. I nessesären hade jag en rakhyvel (där hylsan naturligtvis hade åkt av). Så nu sitter jag här med ett plåster på fingret och ska dra iväg till jobbet, kommer svida gött när jag spritar händerna. Detta var mitt drama under natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0