Lördag - 18 dagar till 20

Jag tvätta bilen igår. Man ser tydligt vart jag har tröttnat på det. Där jag börja är det jäkligt fint, men sen om man går vidare så ser det inte riktigt lika bra ut, haha, jag har missat vissa stället. Så ska snart ut för att ta en veva med bilschampoot igen. Och sen blir det en tur med dammsugaren också tänkte jag.
Skulle börjat jobba 18 idag, men blir 15.30 istället. Mer pengar till mig, inte helt fel faktiskt.

I torsdag var det valborg också, det blev fest hos Jimmy. Det var en trevlig kväll, som gick väldigt fort. Sammanfattning på kvällen: komma försent till brasan, fyllespel, hemkörning i skottkärra för Karl, musik på högsta volym, hemfärd med föräldrar för nån mini-kille, skratt, "Du är sååå hilarious", förpestning på levern pga en halv liter vodka, "if you have something important to say walk this way because we're busy!" och masor med foton/inspelningar.

Bilen var det ja!

Kommentarer
Postat av: Tove

JAG är Hilarious!

2009-05-03 @ 11:58:15
Postat av: Emelie (Quartz)

Mmm;)

2009-05-03 @ 14:43:24
URL: http://quartz.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0