Torsdag - dumt

Mitt internet har trasslat, så jag har inte kommit in på något annat än msn. Men nu har pappa fixat det, gött :)


Har väl inte hänt så mycket wohoo i mitt liv den senaste tiden. Jag har jobbat varje dag sen förra tisdagen, både på demensen, haganäset och kontaktperson. Och imorgon ska jag också jobba. Så man är allt lite trötter ^^ Men i helgen får jag nog ledigt, sen på måndag blir det jobb igen. Och de bemaningen och tesarna vill att jag ska gå brevid i andra gruppen, så förmodligen blir det att gå brevid några dagar också, kanske är på tiden ;)

På jobbet idag fick jag och en till städa hos en. FY FAN, säger jag bara!! Helvete vad det såg ut! Det var näst intill sanering som skulle behövas. Jag intog köket, det sluta med att jag fick skrubba hela jäkla köket, och då menar jag hela! Puh, kändes som vi badade i damm, skit och svett sen, blää. Vad härligt att duscha när man kom hem kan jag meddela!

Idag har även Tove namnsdag så grattis till henne igen :P

Var föresten ute på krogen i lördags, var ganska roligt. Även fast jag inte tycker om husaren så mycket. Och eftersom det var dagen efter löning så var det redigt mycket folk ute. Det var inte många extra millimeter man fick över på dansgolvet framåt 00-01. Men med mycket alkohol i kroppen så dög även husaren!



Ska även ladda upp denna eftersom jag vill var med i en tävling! Hon målar jäkligt bra och skulle bli glad oavsett av vilken, om jag skulle vinna! Kolla in på hennes blogg. Håll era tummar för mig!
Vilken tycker ni är snyggast?

Kommentarer
Postat av: liindis

båda e najs, men tycker nog bäst om den svarta :)

2009-03-05 @ 23:00:20
URL: http://clothe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0