Söndag - nöjd

Åhh en ledig dag. De ringde imorse men jag sa att jag inte kunde, fast jag kunde men min kropp ville inte. Min andra lediga dag sen 24/2 så denna dag behövdes ska ni veta. Men vad gjorde jag? Jo jag höll mitt löfte till mig själv om att jag skulle städa när jag hade en ledig dag. Så idag har jag städat över 7 timmar. Så nu är det banne mig rent!
Jag har till och med damtorkat alla mina prynadssaker. Det ni! Det är inte ofta.
Så nu är jag sjukt nöjd med mig själv och mitt rum!! Men det var ju inte mycket till att vila upp sig efter jobbet, så jag hoppas att de inte ringer imorgon, haha :P

Skulle gått med promenad med Linda på Vanäs idag men jag var uppe i städandet när hon hörde av sig, och jag kände att jag inte kunde avbryta, för då skulle jag säkert inte börjat igen. Men hon fick ju lite tid av mig igår iaf ^^

Jag, Linda, Tove och Oscar var på bio. Oscar och Tove var på "män som hatar kvinnor", men jag och Linda var på "watchman" eftersom jag vill läsa "män som hatar kvinnor" först innan jag ser den. Och jag måste säga att watchman var en bland de sämsta filmerna jag någonsin sett! Jag somnade, ve och fasa, till och med. På bio! Hur ofta gör man det?

Nu ska jag byta lakan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0