Söndag - brrörl

Trött, massa trött faktiskt. Jobbat 7-11, var riktigt segt att gå upp i morse, skulle helst av allt legat kvar under mitt sköna täcke. Om det ändå var en längre tur, men 4 timmar? Offra en sovmorgon för 4 timmar. Men är ju iaf 500 kr, så lite positivt. Men nu är jag trött.

Tänkte träffat Engel efter jobbet men hon hade nog inte gått upp än för persiennerna var nere, lyckosten ;) Så får väl chansa på tisday eller onsdag. Nu ska jag slänga ihop lite frukost och sen blir det nog en filmdag idag. Inte helt fel det heller ^^

Kommentarer
Postat av: engel

haha nä jag vaknade för en halvtimme sen XD skämmes. nu ska det bli andra tag.

2009-03-08 @ 12:22:54
Postat av: Emelie

Ja jag tänkte att det var nog inte bra att ringa när de var nere ^^

2009-03-08 @ 15:23:49
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0