Ondag - dömd

Nu känner man sig lite äldre. Fick mitt första orangakuvert, ujuj. haha, vill inte ha det faktiskt! Har iaf jobbat idag 7-16, det är hektiskt på hemvården för tillfället, bu, stress! Idag när jag var påväg ut från lunchen kände jag hur det hetta i ansiktet och när jag kolla i backspegeln var jag helt rödmossig, hoppas det bara var att jag var trött så jag inte håller på att bli sjuk. För det kommer inte att gillas! Kan idag meddela att jag har duschat en som har de största pungkulorna (fast det är mer som en hel stor, haha.

Igår kom "så länge vi båda andas", och jag börja läsa lite men satte mig vid tvn eftersom det skulle komma en som skulle laga tvättmaskinen vår. Och jag tänkte gud vad bra, nu kan jag sega med boken så jag har att läsa ett tag. Men men, hur som var börja jag senare på kvällen och vips flög tiden iväg liksom sidorna. Dock är den tack och lov tjock så den kommer ändå räcka ett tag :) Linda berättade igår att Sverige kommer ha premiär samma dag som USA på New Moon, 20 november. Jag och Linda har bokat det i våra kalendrar ^^ höhö NÖRD!

Jobbar 7-16 imorgon också, gött med mycket jobb, men imorgon sen jag fan inte fram emot det. Ingen lätt dag imorgon. Jag har fyra jäkla papper att hantera imorgon, suck och stön! Och städar själv hos en som har ett sånt jäkla kontrollbehov, not so nice! Plus att hon skrattar när hon hör vad jag heter och säger "heter folk det nuförtiden?! Det som är så gamalt och ovanligt. Jag kopplar Emelie till tanter" haha, mm det som är såå ovanligt ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0