Måndag - bra dag på jobbet

Nu har mamma, pappa, mormor och morfar kommit fram, eller det var några dagar sen, de har placerat sig på stranden och på resturangen. Idag skulle de tydligen invalderat Lotus och Big C, mm vill tillbaka!! Stranden, bada, maten, folket, solbränna = jag gillar!

I torsdags efter jag och Jonas vinka av de vid tåget (jora, mamma grät mycket såklart. Hon får säkert tårar i ögonen när hon läser nu också, eller?). Sen åkte vi hem till Jonas, han var också själv hemma, dock bara torsdag-fredag. Vi slappa framför datorn tills vi fixa lite mat, men sen drog vi ut på stan lite eftersom Jonas skulle kolla på kläder och skor och jag skulle kolla på blommor och biltema. Blev i stan några timmar. Vi gick även in till ljusexperten, Jonas slänger ut en hög och ståtlig rap i en väldigt tyst butik, alla som var i affären vände sig om, haha, go Jonas! Sen åkte jag hem och efter jag undersökt varje rum så blev jag lugn. Jag gillar inte att komma hem till ett tomt hur på kvällen/natten. Var hemma själv hela fredagen, försökte göra en GI-pizza vilket inte blev speciellt upphetsande faktiskt. Kunde inte sova på natten eftersom grannen hade fest. Lördagen och söndagen spenderades hos Jonas och Fia (jag "hjälpte Fia med sin inlämningsuppgift, vilket sluta med att jag gjorde hela utom två frågor, jaja hoppas jag gjorde det bra bara). Vi skippa earh hour och kolla på Robinsson istället.
Och idag blev jag väckt av bemaningen som fråga om jag kunde jobba till 13. Efter jag käkat när jag kom hem sov jag i flera timmar, så att somna inatt det får vi se hur det går.

Nu blir det att vattna blommor och mata fiskarna. De ska inte glömmas i år.

Kommentarer
Postat av: Fia

Nja, dom två första hade jag faktiskt gjort, sen fixade du till dom bara. ;) Men annars tre hela frågor som jag knappt har rört efter, haha. Det är gött ;)

2009-03-30 @ 19:07:36
URL: http://fiun.bloggproffs.se/
Postat av: Quartz

Mmm fast ändra ju ganska mycket ;) hihi jag är snäll ;P

2009-03-30 @ 22:16:41
URL: http://quartz.blogg.se/
Postat av: Emelie (bloggägaren)

Varför tror du att jag grät när jag läste din blogg. Du känner mig eller??????

2009-03-31 @ 13:35:29
URL: http://quartz.blogg.se/
Postat av: Quartz

Mamma, du får ändra på namnet när du skriver kommenterar.

Haha, jo jag vet hur du funkar ;)

2009-03-31 @ 22:36:31
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0