Måndag

Blev minsann jobb idag också. Det är många dager men inte så jätte många timmar ändå, tyvärr. Men på torsdag måste jag iaf vara ledig för jag ska köa in mamma och pappa till tåget. Och lördag blir det kontaktperson hela dagen. Och nästa helg ska jag och jonas(ev fia) fara till kusten för att fira farmor som fyller 80 år! Ska blir mysigt. Inte träffat de sen i sommar.

Jag ska som sagt skjusa till tåget på torsdag eftersom mamma, pappa, mormor och morfar börjar sin resa till Thailand. Kommer vara själv tråkigt nog. Blir så jäkla segt! Hoppas att man får jobba mycket. Men kommer bli så bra förhoppningsvis :) Lite trist över påsken bara :S




Oj, jag glömde visst uppdatera igår. Var nog inte klar med inlägget, men men slänger upp det iaf

Kommentarer
Postat av: Linda

du får läsa en massa :P

du kan komma hit :D

2009-03-24 @ 17:52:01
URL: http://clothe.blogg.se/
Postat av: Emelie

hihi vi får väl se ;)

2009-03-24 @ 19:47:00
URL: http://quartz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0